Keresés ebben a blogban

2016. október 24., hétfő

KITKAT CHUNKY COOKIE DOUGH: SÜTIDARABOS NÁPOLYI


Alig néhány hete az összes fellelhető KitKat Chunky-t bemutattam, erre most jött egy újabb.
Ebben az egészben az az édekes, hogy korábban egyáltalán nem volt KitKat a blogban, mert nem találtam túl érdekesnek a terméket, de úgy tűnik idén rákattantam.


Szerintem a nevét a "Scooby-Doo" ihlette. Amúgy pedig sütitésztát jelent.
Eddig leginkább a fagyiba tettek ilyet, de úgy látszik, most a KitKat-ot is megihlette. Mondjuk ostyába sütitésztát tenni olyan, mint a tortalapot darált keksszel megtölteni. Meglátjuk...


Illatát nem vitték túlzásba. Úgy látszik, ebben a borongós időben neki sincs kedve produkálnia magát.
Ízében nem rossz. Talán enyhén vaníliásabb, mint az alap Chunky. A plusz hozzáadott elmet igazából nem étem. Nem krémes, viszont a benne lévő golyócskák ropognak, amire egy eleve ostyából készült terméknek semmi szüksége nincs, mert alapvetően ebben a tulajdonságában erős.
Örülünk, hogy van ilyen is! Finomabb ugyan nem lett tőle a világ, de legalább változatosabb!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése