Keresés ebben a blogban

2015. február 17., kedd

BALHSEN RUSSIAN BROT

Ez a nasi, kivételesen, nagyon aktuális, passzol a napi politika eseményeihez.
Miről is nevezetes az orosz kenyér? Arról, hogy fekete, méghozzá a belerakott sok rozsliszt miatt. Ez a termék csomagolásán annyira nem látszik,mert ez a karamellsziruppal bevont változat, de mindját kiedrül, mi rejlik a burok alatt...




Illata egyértelműen száraz kenyérre utal, a  karamella egyáltalán nem érződik. Eddig nem túl bizalomgerjesztő. Ráadásul nagyon sok betű eltörött és elég nagy szemetet hagyott maga után. Mindenfelé apró morzsák teszik kellemetlenné, az amúgy selymesen sima felületű nasink tapintását:(


Állagát tekintve sem vagyok elragadtatva. Rettenetesen kiszárították, kimondottan kemény és  egyáltalán nem jó érzés ráharapni. Ízét sem fogom visszasírni; enyhén égetett cukros és ennyi. Bár még ez is jobb a natúr száraz kenyérnél.


Ezen a képen látszik a lyukacsos és nem éppen strapabíró szerkezete.
Szerettem volna kirakni betűkből a "Nasi-Ajándékot", de nincs N betű. Azután A "blog" szót, de nincs G, majd a "Helló"-t, de nincs E, szóval végül maradt ez:)))


Szerintem az oroszok nem örülnének ennek a terméknek, ha tudnák, hogy a nemzeti eledelükről, milyen borzalmat neveztek el. Bár még nem ettem, de ennek biztosan nem sok köze van az eredeti orosz kenyérhez.

Összetétel: cukor, búzaliszt, karamellszirup, keményítő, kakaópor, szójalecitin, Na-karbonát, aroma,tojáspor

Tömege: 100 g

Gyártja: Balhsen, Németroszág http://www.bahlsen.de/en

Video a termékről:

1 megjegyzés:

  1. Én imádom ezt a kekszet, gyerekkoromban lehetett magyar gyártmányút kapni, fehér és barna volt a zacskóban. Mostanában én is találtam valami német gyártmányút (Dr. Quendt), ez is finom, de jóval édesebb sajnos és a réginek volt egy jellegzetes tésztaíze, ez meg egyszerűen csak édes, de ugyanolyan kellemes élmény szétrágni és élvezni, ahogy édes semmivé olvad a szájban.

    VálaszTörlés