Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 13., kedd

STAR WARS MINI COOKIES- KAKAÓS FORMÁZOTT KEKSZEK


Erről a csomagolásról nem tudom eldönteni tetszik-e vagy sem.  A színei jók, de ez a minta...Na, ezt majd mindenki feldolgozza magában.
Igaziból ezt a kekszet azért vettem meg, mert úgy gondoltam, jól mutat majd a Facebook/Űrületes nasik mappában.




Kibontva nem túl intenzív, de érezhetően kakaós keksszel van dolgunk. Vastagságához képest meglepően sok összetört. Ettől függetlenül remélem, mindegyik formából maradt legalább egy épen, hogy megnézhessük.


Sajnos, hogy miket ábrázolnak, nem tudom. Feltételezem, a Star Wars filmből válogattak. Többségénél nem jöttem rá, melyik a teteje, melyik az alja. Szerintem én vagyok a Föld bolygón az egyetlen, aki ebből a filmből egyetlen részt sem látott. Összes élményem erről kb. 5 perc, amiben egy aranyszínű robot meg egy kisfiú áll a sivatag közepén és beszélget. Na, én ebből anno megállapítottam, hogy ez valami idiótaság, szóval nem néztem meg. Mindez a 80-as években volt, és azóta sem nőtt az érdeklődésem. Tudom, hogy ez azóta kultfilm lett, de ez engem nem igazán motivál, hogy több órát eltöltsek a 7 rész végignézésével.
Most látom a Wikin, lesz még kettő rész. Hudejó!

Az íze legalább olyan halovány, mint az illata, és még a ropogóssággával is vannak problémák.

Sem a filmélmény, sem az ízélmény teljesen érdektelen a számomra.

Összetétel: búzaliszt, kakaópor 3,7%, napraforgó olaj, antioxidánsok, szőlőcukor, térfogatnövelők, só, aroma,szójalecitin

Tömege: 120 g

100 g 447 kcal



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése